Stálá expozice - Domov Simeon (Horní Jelení)

08.11.2013 09:00

Uskutečněný záměr vysvětlí nejlépe tato mailová komunikace:

16.9.2013 - Fotografie do domu Simeon (jako dar)

Dobrý den,
jmenuji se Richard Horák a jsem amatérský fotograf z Pradubic.
Kromě mnoha jiných míst v blízkém i dalekém okolí od mého rodného města, jsem též zamilovaný do Dubu za obcí Horní Jelení. Zhruba před 14 dny jsem na tomto místě, v těsné blízkosti Domova Simeon, nechal vzniknout několika fotografiím.
Rád bych se zeptal, zda bych chodbám vašeho Domu Simeon směl několik těchto fotografií věnovat ... prostě jen tak. To mě napadlo.
A pokud se ptáte proč, třeba proto, že "pomáháte vstát". A hlavně pro ty, kterým ve vašem Domě Simeon vstát pomůžete.
Na ukázku několik ranních fotografií posílám. Dvě před východem, jednu s úsvitem, tři po východu, a závěrečné dvě - když se sluníčko pustí do mlhy s opravdovou vervou.
Napište mi,
hezký den,
Richard Horák

18.9.2013 - odpověď

Dobrý den pane Horáku,
velice si cením Vaší nabídky. Moc krásně jste to napsal.
Vaši nabídku bez rozmyšlení přijímáme. Část naší chodby Vaše fotky velmi obohatí ...

Něco málo o Domovu Simeon, který patří pod SKP-centrum Pardubice:

Domov Simeon pomáhá rodinám pečujícím o blízkého člověka se sníženou soběstačností. Na vymezenou dobu převezme a zajistí odpovídající péči, zejména v době, kdy se rodina z nějakých důvodů o svého blízkého nemůže postarat.
Pečujícím osobám tím poskytne čas na nezbytný odpočinek nebo k vyřešení vlastních problémů.

Šest fotografií od Dubu v Horním Jelení zdobí od listopadu roku 2013 chodbu Domova Simeon.

Ještě než jsem vyvolané fotografie dodal do zmíňovaného domu, potěšily oko víkendovým hostům restaurace Sklep v Pardubicích v Hronovické ulici, kde byly na čtyři dny nainstalovány: (fotografie z mobilu)